剛剛結婚時住在赤柱小屋裡, 當時太太說:
她說:要換間大d的屋, 唔係第日有小b, 間屋唔夠住
我說: 但係換大屋, 要供好多錢, 都時無錢養小b.
矛盾
現在:
她說: 返工的日子很幸苦, 可否唔洗返工
我說: 我無本事令你唔洗返工又夠錢養小b, 所以唯有請工人照顧小b.
她說: 為何生個小b出來要工人照顧, 而自已就返工?
(當時我正在洗碗, 太太正在準備明天的早餐, 而工人正在大廳喂小b)
我說: 都係因為我無錢, 先要請工人, 大家都要返工, 如果我有錢, 我地就唔洗請工人, 你就唔洗返工.
她笑了, 說: 無錢先請工人, 有錢唔駛請工人.
大矛盾..

p.s. 圖:不可能的樓梯
沒有留言:
張貼留言